Szkolenie “Przezwyciężanie objawów depresyjnych z wykorzystaniem technik CBT i RTZ” II edycja

Prowadzone m.in. przez certyfikowaną psychoterapeutkę CBT i terapeutkę schematów – certyfikowane szkolenie dla studentów psychologii, psychologów, psychoterapeutów i wszystkich innych zainteresowanych:
ONLINE
Depresja to wyniszczające zaburzenie, które dla wielu jest źródłem wielkiego cierpienia. Niejednokrotnie w swojej mocy ogarnia całego człowieka, zobojętniając go na świat i czyniąc go niezdolnym do działania.
Znając powody powstania depresji, jest szansa na efektywniejsze dobranie rodzaju terapii. Podczas dwudniowego szkolenia zostaną szczegółowo omówione objawy i przyczyny depresji. Zaprezentowane zostaną sprawdzone i skuteczne metody i techniki walki z depresją. Uczestnik szkolenia dowie się, w jaki sposób wykorzystać psychoterapię poznawczo-behawioralną, Racjonalną Terapię Zachowania, jak i Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniu. Przedstawione zostaną metody, które mają udowodnioną naukowo skuteczność i znacząco poprawiają jakość życia.
Warsztatowy charakter szkolenia (praktyczne ćwiczenia, praca na konkretnych przykładach) pozwolą nabyć umiejętności mające na celu redukcję objawów depresyjnych.

DLACZEGO WARTO wziąć udział w naszym szkoleniu?

• Zapoznanie się ze sprawdzonymi technikami pracy u klientów z objawami depresyjnymi – pozyskanie konkretnych, skutecznych narzędzi terapeutycznych.
  • Szkolenie nastawione jest na rozwój umiejętności praktycznych.
  • Prowadzące przedstawiają przypadki kliniczne z własnej praktyki oraz trudne momenty z terapii objawów depresyjnych.
  • Uczestnik otrzymuje nie tylko bogate w treści slajdy szkoleniowe, jak i karty pracy, gotowe do wykorzystania w praktyce terapeutycznej.
🕙 19-20.03.2022; godz. 09:00-15:00

Prowadzące:

👉🏻 mgr Justyna Rać – psycholog, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (certyfikat PTTPB nr 763 oraz certyfikat European Association for Behavioural and Cognitive Therapies), terapeutka schematów. Przyjmuje w ramach własnej praktyki, wcześniej pracowała w szpitalach psychiatrycznych i jednostkach penitencjarnych.
👉🏻 mgr Małgorzata Kozieł – psycholog, psycholog dziecięcy, terapeuta RTZ i TSR, nauczyciel. Zawodowo łączy dwie pasje: praktyki psychologicznej z byciem nauczycielem.

💵 Cena:

– 399 zł (przy płatności do 18.02.2022 r.),
– 449 zł (przy płatności po 18.02.2022 r.).

📪 Zapisy: szkolenia.healio@gmail.com

Po wysłaniu e-maila z informacją o byciu zainteresowanym udziałem w szkoleniu, otrzymają Państwo do uzupełnienia formularz uczestnika.
Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji ZOOM. Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe, a także link i hasło z dostępem do szkolenia.