25 gabinetów

również online

9:00 – 21:00

25 gabinetów w całej Polsce

Dostępna terapia online

Pon. – sob. 9:00 – 21:00

Dariusz Rytel

Jestem psychologiem z doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami. Ukończyłem studia magisterskie w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, gdzie zdobyłem przygotowanie teoretyczne i praktyczne do pracy psychologicznej. Swoją pracę opieram na technikach terapii poznawczo-behawioralnej (CBT) oraz Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ).

  • Dorosłych
  • Dzieci
  •  (w wieku 10 – 18 lat).

    Pracuje w 🇵🇱 języku polskim

    Pracuje w lokalizacjach:

    Mikołowska 9a/141
    44-100
    Gliwice
    tel. 666 500 599
    Andersa 15/410
    41-219
    Sosnowiec
    tel. 666 500 599
    Rymarska 1/9
    40-029
    Katowice
    tel. 666 500 599
    Bażantów 41d/8
    40-668
    Katowice
    tel. 666 500 599

    Doświadczenie zawodowe zdobywałem m.in. pracując jako nauczyciel wspomagający w szkole, gdzie wspieram uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. To, co wynoszę z pracy w szkole, wykorzystuję również podczas spotkań indywidualnych. Potrafię trafniej rozpoznawać objawy, dostrzegać nieoczywiste sygnały i budować relację opartą na zaufaniu zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicem. Rozumiem też realia życia rodzinnego i edukacyjnego, co pozwala mi proponować rozwiązania możliwe do wdrożenia w praktyce.

    Odbyłem także praktyki w fundacji oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie uczestniczyłem w diagnozie psychologicznej, konsultacjach i współpracy ze specjalistami.

    Przeprowadzam test inteligencji Stanford-Binet 5, który jest jednym z najbardziej renomowanych narzędzi do pomiaru IQ, zdolności poznawczych oraz funkcjonowania intelektualnego dzieci, młodzieży i dorosłych. Test przeznaczony jest m.in. do diagnozy potencjału intelektualnego, trudności w uczeniu się oraz identyfikacji uzdolnień.

    Zajmuję się diagnozą ADHD u dzieci za pomocą pogłębionego wywiadu oraz sprawdzonego testu Conners 3, który pomaga także w identyfikacji innych trudności, np. zaburzeń opozycyjno-buntowniczych, lęków, problemów z nauką. Test ten ułatwia opracowanie indywidualnego planu wsparcia, np. terapii, strategii wychowawczych, wsparcia edukacyjnego.

    Nieustannie poszerzam swoją wiedzę i kompetencje. Ukończyłem kursy:

    Zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży – przygotowujący do pracy z młodymi osobami zmagającymi się z lękiem, fobią czy trudnościami adaptacyjnymi,
    Metodyka pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną – pozwalający na skuteczne dostosowanie metod wsparcia do indywidualnych potrzeb rozwojowych.
    Udzielam wsparcia zarówno dzieciom i młodzieży, jak i osobom dorosłym, które doświadczają trudności emocjonalnych, relacyjnych czy życiowych. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem oraz przekonaniem, że zaufanie i zrozumienie to fundament skutecznej pomocy psychologicznej.